Thursday, September 15, 2005

Diary 轉移術

搞左一大輪,終於叫做setup左個Blog既template,將自己既profile update左。其實之前一直都無開過Blog係因為想我同大魔怪有一個特別d既website,但每次update diary既時候都要人手加頁同modify html code,所需時間真係唔少。而且如果大魔怪想自己加post既時候呢,就一定要經琳琳,或許現在對我來說,會多左份神秘感,多左份驚喜!!從今日起,我地會將我地網頁入面的日記entry轉到這裡喇! 頭先要去我地個website update返d link, link 返去我地既Blog .....

其實有好多關於之前既hk trip同婚禮籌備的事項想update返,但係今日好似好眼訓了呢...ai ya,大魔怪已經將自己個Blog整到好靚喇...我要加把勁先!! hehe,我一定會追上的!!

其實呢幾日都仲suffer緊hk trip後遺症....好想好似上個禮拜咁日日都同大魔怪一齊呀~~ ;(  真係好掛住佢....好掛住佢呀!!!


我地係咪好襯呢?(攝於香港機場)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home