Monday, March 27, 2006

嘩!!!有左呀!!!

"從今起,我要立志做一個好嗎咪!!"

唔知幾時,老公仔偷偷地o係我不知情既情況下,o係網上領養左佢返黎,唔怪得佢今日o係佢個blog度話有"人"等緊我喇!

等我介紹一下我個囡囡喇!

家族:Pullip

名:P囡Rida (我幫佢改左個中文名,叫"靖靖")

出生日期:27/3/2006 (依~~咁咪遲佢老豆一個月生日囉!)

這是P囡給我寫的第一封信:

睇下佢幾靚女:

hehe,好幸福呀!老公仔真係好錫我呢,多謝您呀!!好野,而後可以帶埋靖靖一齊去街影靚相。大家等住睇佢既靚相喇!!

1 Comments:

At 10:57 AM, Blogger 阿臣 said...

兩母女都咁靚女 ~~~

 

Post a Comment

<< Home