Monday, January 22, 2007

Part 1 – 我們的大喜日子 (4)

好喇,輪到晚宴喇~~

果晚真係好忙好緊張呀,首先就係同親戚影傳統既合照喇!!之後到大約七點幾,我就換左條藍色晚禮服,繼續影相。換衫有段小插曲的,因為我所有的晚禮服(包括婚紗)都要有鋼紗在底的,但鋼紗被漏了在酒店房,搞了好一陣之才拿得到呢!當時在新娘房的我就開始發脾氣呢,發了媽咪脾氣真的覺得充滿歉意呢~~:$~~其實跟本跟媽媽沒有關係的,但我就是當時很紊亂呀~~~

之後呢就有個切結婚蛋糕儀式

當然不少得要招待來賓

Reception的一角



跟住就不聽停影相,當時我真的很擔心呀!! 因為不停要影相,開席時間就一路要延遲……我當然諗,要幾時先開得席呀? 幸好當時Marco Polo 的員工及banquet manager同我講話正常係要九點先可以開席的呀~~~這樣才令我沒那麼緊張呢!

當晚招待賓客的酒水當然唔少得喇 !!


入席喇入席喇!!

家賓就o係坐定定之後看我們的兒時片段…


而我和老公就o係出面乖乖地坐,等入場喇!!! 好緊張呀!!!!真係要試過先知~~~


Hee…感動的一刻…留待下次揭曉~~~(TO BE CONITNUED)

…唔知到幾時先開始寫我的日本之旅呢……

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home