Friday, July 18, 2008

Gym Time - Fun Time

最近好想做運動, 本來想join dance class跳番hip hop, 但姑仔提議不如join gym, 我覺得這個提議非常好, 可以一齊去. 不過佢未join membership我就急不及待join 了.

我 join了的gym叫Les Mills - http://www.lesmills.co.nz/ , 以前大學year 1,2時都有做step, 但Les Mills 有好多唔同的class,而classes全日都有,所以我毫不考慮就參加了.

我想玩的classes有bodycombat, bodypump, bodyjam...bodyjam我已經上左一堂了, 覺得好好玩, 聽日就去試下bodycombat喇!! 我準備一個星期最少去三日, 喜望可以tone up 個body喇!其實雖然我都唔係肥妹, 但係有時都覺得自己的肌肉唔結實, 身體線條唔靚. 之前又懶, 所以要迫自己做多些運動喇!! 今日仲收到email話我地既日文中級班開得成班喇!! yeah!! will be busy in the second half of the year.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home