Sunday, April 11, 2010

無題

  • 聽日仔仔就38week喇, 開始緊張了. 仔仔好乖仔, 日日都郁比我地睇, 等我地唔使擔心
  • 呢排愛上baking, 整完cheesecake又想整scone
  • 呢排公司d野唔係run得好順, 好大壓力, 仲有一個禮拜就放假, 唔知交唔交代得晒d野
  • 老公好乖, 做晒d家務, 我覺得我真是一個幸福的女女 ^^ 哈哈, 無揀錯老公架~~ Love you honey and thanks
  • em....唔知點解睇人地d旅遊blog, 覺得都係日本吸引? 其實我應該好想去Europe, 但係我想坐郵輪去....
  • 講d野好random.....BYE~ 下次寫blog可能仔仔出世了~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home