Monday, September 26, 2005

難忘的WEEKEND

今個weekend發生了不算是很多事,但當中有些事算是大件事呢!星期五晚,我們借了大魔怪想看很久的"頭文字D", 但租了之後,我倆看了不久就把我們的視線轉移了:P...算是比期待中差吧!(雖然我地到最後都係無睇完:P, 所以個judgement 係去到where we started off:P)

星期六早上就留在大魔怪家留到lunch, 而咁岩大魔怪爹地媽咪都從Miranda出來了, 所以就一齊去左明珠園(又名為“明珠金閣大酒樓”)食野!因為果度剛開始做yum cha的關係,我地就又叫麵,又飲茶,食到飽飽先走呢!

之後呢,就到了One Tree Hill 同我d朋友仔BBQ, farewell 阿仁,因為佢要去Swissland exchang ah!!

呢幅相o係係One Tree Hill 影的,我地係咪好襯呢?





今個星期的Highlight當然是我的家人meet 大魔怪的parents喇!本來一切都比我和大魔怪預期中好,但當中發生了一件不愉快的時。大魔怪爸爸車的窗子被打破了,裡面的東西都給偷了。就是因為這樣,大魔怪的一家人要為此而奔波不停呢!!幸好對auntie最重要的diary已找回了。希望這件事件不會影響大家下次見面的氣氛喇!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home