Sunday, December 25, 2005

聖誕節喇!!!!!!!!

估唔到咁快又一年了....

今個係我同大魔怪一齊過的第二個Christmas. hehe,呢兩日都有得痴住大魔怪,真係好開心呀!! 仲有,真係好耐無放過咁長既假了!!等呢個假期等到頸都長埋了。

呢幾日真係做左好多野,首先係星期五晚大魔怪同我屋企人食飯。之後我地去左Botany到搵聖誕禮物,途中,大魔怪不停話:"哎呀,未買禮物比琳琳添!"...衰衰呀~~大魔怪因為星期五仲要返工(hehe,我唔使!!),所以到我地返屋企時,佢已經好累了。

星期六平安夜,我地都係訓到好晏呀!起身就有人嗌肚餓,所以我地就去左"新城"飲茶了。之後就走多幾轉去搵x'mas presents, 跟住我地就入左Miranda探uncle, auntie了。真係好耐無入過去Miranda了, Mocha同Twink真係大隻左好多呀!!!!!




睇下佢地幾大隻!!有我咁大隻了!!






同d豬仔玩完一輪,我地就燒野食喇!食到咁上下,大魔怪就突然記起可以玩射槍。睇下老公仔幾有型!!(睇真d,相中Mocha已經瞄準大魔怪,向大魔怪發射了!!)Anyway, 老公仔拿起支槍,真係好吸引人呀!!!! 看見大魔怪玩得咁開心,我都玩埋一份試射左一槍呢!


玩完都是時候出返Auckland了。之後我地就周圍去搜索整Tiramisu Cheesecake的材料!搵得好辛苦先搵到用黎調較coffee醬的Bailey酒呢!大魔怪好犀利呀,由打cream, 到打蛋漿+芝士都係由佢一手負責的!其實我覺得我地個餅d味道真係唔錯的了...haha, 但由於我地用左個唔係好o岩Size既器具去裝d cheesecake, 個賣相就麻麻了... :P 不過第一個麻,我自己就收貨了。:)

整完Tiramisu已經好夜了,我就叫大魔怪快d去沖涼。(其實係諗緊的將份給他的聖誕禮物好好收起,比個驚喜佢!)咁我就將份聖誕禮物收埋o係一個我知道大魔怪睡前應該會開的櫃桶入面....hehehe..到大魔怪沖完涼之後,我就話"就快十二點喇,我快d沖涼喇!". 好快咁沖完涼,就出黎同大魔怪講"Merry Christmas"!!hehe, 本來話無準備禮物比琳琳的大魔怪就o係呢個事候比禮物琳琳。我今年收到的是一隻Tissot錶。呢隻錶真係好特別的,因為隻錶係年頭情人節我買比大魔怪隻Tissot錶的女妝版,o係紐西蘭係無得賣的。咁點解大魔怪會搵到呢?原來大魔怪叫間錶舖o係瑞士訂比我架!!! :$~~真係開心死我了!!很感動呢!!

hehe, 收完禮物我就扮晒無禮物比大魔怪話要訓覺了(激死大魔怪了!!:P) 最後,當然大魔怪"找到"了禮物喇!! :$ :$ :$ :$~~~~~~~~~hehe, 我希望佢鐘意我送比佢份聖誕禮物喇!!






我的聖誕禮物







他的聖誕禮物

0 Comments:

Post a Comment

<< Home