Tuesday, January 03, 2006

個假期咁快就完了....

時間過得真係好快呢!不止已經踏入了二零零六年,而我的這個假期亦完結了。

對上這麼多天,我都是和大魔怪一起過的! 真的很開心呢!Highlight當然是我們的 Bay of Islands Trip喇! 我們的New Years Eve都是在那裡渡過的呢!(只有一樣野是美中不足的....是什麼,老公仔一定知的...yee...晒徙了... :$)在這個行程裡,我們到了不少的地方,有著名的90 Miles Beach ,Cape Reinga 燈塔,Russell....等等等等. 我們還在好像沙漠般的Sand Dune上玩滑板呢!

那裡的風景真的很美呢....



去完Bay of Islands, 老公仔就o係我屋企住了幾天,我覺得好開心呀! hehe,因為我地呢排突然間好有興趣學影靚相,老公仔就買了個新玩具,係一部canon digital既單鏡相機, 以後又多樣玩意了!好野,我地可以影梗多梗多靚相!!大魔怪,您要教我呀!!

今日呢,我地就做左畫家, paint左一幅用黎遲D 裝飾新居的Canvas, hehe, 我覺得好好玩呀!講開新居,今日發生左件好老土既事。話說琴日我同大魔怪去行FREEDOM既時候見到一張之前我地見過好鐘意既床做特價,所以今日好興高采烈咁想去買左佢,本來話我地鐘意果隻顏色有貨。點知到我地話想比錢既時候又話無我地果隻色了,真的很掃興呢!!不過唔緊要喇,我地可能會遇見到另一張更加適合我地既bed呢!

Anyway, 大魔怪,我想話您知呢個假期我過得好開心呀!同您一齊真係覺得自己好幸福的!係呀~仲有,我地今年(2006)結婚喇~真係好期待呢!! :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home