Monday, August 28, 2006

哈,唔知TT會唔會呷醋?

今日o係公司無無聊聊之際,就click入部pc入面既不同既相,唔知點解找到這幅很久已前的相,應該是那時老公email給我看的。記得那次我和他分隔了兩地,他和TT去了car race~~相中便是他們的威水史。說起來,TT也被困在車房裡很久了。



哈哈,或者老公可以遲d給我和小車影一幅這樣的相,我搾著小車在路上飛馳?? :P....傻左

唔知遲d接小車返屋企TT會唔會呷醋架呢?老公,您咁多個老婆顧得掂架喇?

2 Comments:

At 7:17 PM, Blogger 阿臣 said...

都真係唔係好應付到架,因為淨係妳都已經用盡了我的心血。

 
At 7:23 PM, Blogger 阿臣 said...

至於影相,我而家先知呢幅相真係唔易影的~不過放心,一定會幫妳地影幅靚靚的~~

 

Post a Comment

<< Home