Thursday, November 09, 2006

OFF-SITE TRAINING

今日o係一連兩日既off-site meeting,兩日都要去AUT的conference room。為的是參與一個怎樣令我們公司成為World Class Manufacturer 的Training。連同我們公司的Managing Director一行有十八人,當中我應該係最細粒的了,哈哈。

我們的Training是包含了一個遊戲,而這個遊戲是要我們run 一間公司,由最traditional既manufacturing process慢慢改善我們的practise,要討論怎樣才能成為World Class Manufacturer 。最搞笑的是,在這個遊戲入面,我竟然變了做supervisor,而CEO就變左machine operator,哈哈,當一間multinational company既CEO突然間變左做自己手下,感覺真的有點飄飄然。雖然如此,我都不敢太過份喇:p,始終是佢出糧比我地的......我諗今日係我入左公司那麼久,第一次同佢有過真正的interaction呢!

ha.....呢幾日真係好多full day meetings.....真的很累呢..........i'm so looking forward to my break !!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home