Monday, January 29, 2007

Part 1 – 我們的大喜日子 (6)

換完衫補完粧,匆匆的吃了翅,就趕快要準備敬酒了。


敬酒期間,老公有一臺朋友竟然溝了一杯酒準備要灌老公了,但伴郎當然很識做地幫老公"頂"了喇! 幸好無人要我飲呢…

敬完酒之後呢,就有一個有獎遊戲給家賓們玩的。當日o係太陽報入面,就登左以下呢段啟示

而遊戲玩法就是每臺都會派兩份太陽報,最快找到啟示而又打得通電話的賓客那臺就可全臺有獎品喇!反應都唔錯呢!


中了獎,當然上台喇~~



之後呢,因為MAU只會o係十點九前化最後一個粧,所以我就覺得是差不多時間去換最後一套衫了....點知原來o係我入左新娘房之後,兄弟姊妹們就開始預備一個我完全不知情的環節

派玫瑰花??


小朋友都有??


當我換完衫出黎既時候,mc就叫我上台,心諗"唔係咁多人面前玩新娘呀?"....

果頭個念頭一出,呢頭MC就話要叫我閉目一陣喎~~~

突然間,有人拍我膊頭呀~~一睜開眼見到的,就是我老爺拿著支花送比我...

跟著有奶奶喇,姑仔喇...接著都係不停有人上台送花比我,場面好sweet,好感動呀!!

輪到小朋友喇~~

連BB都有份呀!!

真的很多呀~~拿也拿不住呢!!!要請我的伴娘及友人幫忙才可!!

當然唔會少得爹地媽咪份喇!!


跟住MC就問我,知唔知收左幾多支花,初初有d猶豫,但長長久久,我估係99支~~~


真的很感動呀~~多謝每位上台獻花給我的你們帶比我一個大驚喜~~~~
MC話未完的,叫我再閉上眼睛.....

今次,我聽到的,是老公的歌聲"從此以後....無憂無求......"感動死了~~~

老公就這樣走到我面前,送給我的,除了是第100支花,還有是一隻很閃的鑽石戒指。老公在大家面前說,因為2005年3月19日對我許下那個一生一世承諾時,並沒有一隻proper些的求婚戒指(哈~~~~那隻都很proper喇!!)所以就趁著這個機會,把它送給我~~~


那刻真的感動得哭起來了。老公真的很錫我呀~~~還安排了這麼難忘的一個婚禮給我,我真的覺得我好幸運!最幸福的是我了~~~老公,我愛您呀!!!!!!!!

老公為我準備的100支紅玫瑰,放埋一齊真的很震撼呢!! 真係好靚!!

當然,要多謝所有幫忙organise 我們婚禮的兄弟姊妹親友們喇!!沒有你們,一切也不會這麼完美,這麼順利!!

終於要送客了,希望大家都enjoy喇~~多謝晒賞面呀!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home