Saturday, March 31, 2007

大收穫

哈,返左黎紐西蘭咁耐都未post過我地o係日本同香港買回來的戰利品添~~

等我補返post~~

首先就係日本trip的戰利品 :P



相入面majority都係o係Rinku Premium Outlet度買的,本來我還在那裡看上了一個COACH手袋(唔知點解,COACHo係日本好似好HIT的),老公也說靚和喜歡便買下吧,但係當時覺得貴,又怕我地在日本的cash已洗得七七八八,扭扭擰擰最終都無買...但原來唔代表我已經心死,回港後每次去行街經過手袋店,就忍不住流連於店舖內。最後睇左好多手袋,還是覺得COACH的design吸引我。所以.....




還是在香港買了個COACH袋,還要揀了最新那條LINE的....kekeke....thanks老公~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home