Sunday, February 17, 2008

加人工?

前日老細叫我入房, 佢比封信我, 話而家Ericson返番工, 呢張係redundancy letter, 我可以留o係屋企唔使做喇! 哈~~因為我識得佢太耐, 我都接住話多謝晒囉!!

跟住佢話跟據我在十二月的review, 公司adjust左我既人工, 是相對我加入了公司的時間而作出的調整.

真係只可以用調整來形容, 因為o係扣完稅和superannuation之後, 真的加得無幾多~算可以出街食多幾餐吧~不過好似老公話, 有得加好過無~~而且review時我入左公司只不過是兩個月, 做人還是應該要知足~~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home