Wednesday, February 11, 2009

聽日要迫人放假...

老細話要減少我個下屬既有薪假期, 佢有成52日, 太多, 叫我睇下可唔可以叫佢放多d, 但又要睇下點分配工作... @_@....

周圍d 公司都開始迫d員工清假, hee, 不過即係如果我想請假都實會批~~~

聽日點講好呢?

仲有聽日要同Legal傾份agreement....最近返工真係好忙呀!!!日日都有新既task, project堆積如山><...唔知點解自從move左去front office之後就更加恐怖, 入黎我office的人流多左幾倍!!鬼咪, 太方便喇, 以前d人懶行條long corridor, 而家行兩步就到! @_@ 對我黎講其實唔好事呀!!

不過間office既佈置都幾welcome人架!
yee....唔記得拿開supplier拿來的sample添

0 Comments:

Post a Comment

<< Home