Thursday, October 27, 2005

LONG ?? Short Week?

知道大魔怪今日在工作上發生過一件不太愉快的事情,真的是替他不值。
雖然最後一切也清楚事了,但我還是覺得每個人都應該清楚事情的由來,
才可下自己的判斷和意見。

放左工食完飯就和很久沒見面的Alice敘舊!她現在好像真的很幸福呢!
祝福佢會一直都咁開心落去喇!!

最近我班EE同學仔開左個chat forum,眼見大家踴躍咁post message,真係好開心! 因為大家出黎做野,見面時間真係太少了,我諗而家正好讓大家一次過交換自己既近況!

今日好似好長咁,好似好耐無見過大魔怪了... :(....好掛住佢,唔知佢又有無好似我咁掛佢咁樣掛住我呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home