Saturday, February 11, 2006

第一次做facial !!

今日一起身洗完面就已經有一碗熱騰騰的麵預備好等我了。碗麵當然係老公仔煮的喇!他真的很細心體貼呢!食老公煮的麵會覺得很溫暖的!

之後就去了做我人生入面的第一次facial!! 去的是Newmarket 277對面的Stephen Marr Salon, 一間kiwi的形象美容中心。我今日做既facial叫RESTORE, 個description係咁的:

RESTORE
A customised facial to treat and boost the overall appearance of skin. We use highly speicalised products for incredible results. This is all topped off with a relaxing scalp, neck & shoulder massage.

額外,我再加了做eye brow shape同eye lash tint.

今日臨出門口時,同大魔怪傾開話可能要除衫的。哈哈,去到之後就真係要除左件top架......不過當然有毛巾遮住喇!如果講話效果,我就覺得普通喇!但係都係一種享受,因為有個人成個鐘頭服侍自己咁,而massage果part真係唔錯呢!

希望做左呢次facial,再在跟住黎呢兩個星期勤d做mask,兩個禮拜後影相化妝時,個妝會上得好d喇~~原來轉下眼就到要影紗相了,想下想下,離十二月真的不是太遠了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home