Monday, January 30, 2006

好有滿足感

今日係大年初二

o係紐西蘭,都沒有特別去那裡拜年的,可能這邊的人都把新年的習俗簡化了吧! 雖然如此,我和大魔怪都是跟了傳統,分別去了對方屋企拜年!

琴晚老公仔就和我屋企人吃開年飯,而今晚我就和"未來奶奶+老爺" :P 食飯。很開心的呢!因為我感覺到我們大家o係對方屋企既時候,都有了"一家人"的感覺。就好像Auntie話,"是自己人喇!":$ 感覺很warm呢!

還有,區家又多左幾位小成員了,有幾隻火雞仔o係年初一出世,我相信這幾隻小雞會為身邊既人帶黎好運呢!!

說開好運,大魔怪,我希望您狗年行大運,樣樣都順順利利。當然要身體健康喇!

呢個"雙春兼潤月的好年"將會o係我地重大既一年呢!

長假期又結束了,明天便要返工,hehe, 不過第二個long weekend is just around the corner!!

最後我把昨天貼上相在Photoshop左了些Modification, 轉了tone,em...我覺得個感覺很不同呢!好似大魔怪咁講,影到一幅靚的相,真係好有滿足感的呢!


P.S 琴晚睇左"最好的時光",我諗我入世未深....我唔完全睇得明呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home