Saturday, April 22, 2006

有好多野等住我做呀~~~

終於又考完試了,還是早了出試場。現在的我都是這樣的,一完成了試題就再無原動力去翻看。總覺得識的便答了,不識的嘛,再看還是不會識答的了,不如早點出來做其他東西吧! 哈哈,最近已經有不少東西因為"考試"而被我擱置了,是時候從新pick up了。

今早除了作出了最後衝刺,把最尾的兩個chapter summarise左之後,就出門口了。我們因為最近都開始留意貨幣匯率,就發現了HSBC有個很好利率的戶口,而且還有很方便的multi currency account,對我們遲些兌換港幣很有作用,那麼我們便一早去了銀行開戶口了。Bye bye ASB.....我仲記得個ASB Teller 那個失望的樣子,"What is the other bank offering you?".....不過唔緊要喇,當時在隔離櫃台有兩個女人正在存款,特別的是,我們看見一大疊一大疊的現金.....我咁大個女都未見過幾萬的cash...是一疊疊的一百元紐西蘭鈔票....很犀利!!!! 我諗,一世人唔係咁多機會見到的....我地就無咁大膽了....我們只敢叫ASB Teller開張本票給我們拿過去HSBC.....但畢竟,這是電子時代嘛.....

HEHE, 原來我地婚前一年的東西都做好了:
  • 雙方家長見面
  • 選擇吉日及婚禮形式
  • 預訂場地 - MPHK
  • 訂購婚紗,裙褂 - 兩套婚紗,一套裙褂,三套晚裝
  • 試粧 - Touch Up Production
  • 預定花車
  • 婚紗照 - 好野,聽日睇相!
  • 攝錄服務 -KUNG 哈哈,唔知點解老公仔會同佢熟了的...
  • 預定機票 - to Hong Kong plus Honeymoon ~~

等我list下我有地呢幾個月內仲有d咩要做喇....

  • 我要努力去整我地個wedding webiste喇
  • 排期辦理註冊手續 - 八月要Familiar晒個Process
  • 印製喜帖,小禮物
  • 新娘美容計劃....hehe...ongoing....
  • 落實賓客名單 - 真的要開始了,Deadline 係六月,可以嗎?
  • 擬定場地佈置 - 還未找到啊....@_@
  • 選購結婚首飾,選購高跟鞋,選購內衣....Plenty of time ~~
  • 擬定車輛安排事宜 - 酒店搞點,其他當日車輛安排要怎樣呀?
  • 落實婚宴菜式及圍數
  • 安排過大禮 - 禮餅....
  • 寄發喜帖
  • 落實蜜月行程 - 大魔怪,您個Project做成點呀?:P
  • 老公的禮服

......點解好似仲有咁多既....仲未LIST婚前一個月要做果D......呀~~大魔怪.....我們要加油了....

1 Comments:

At 5:52 PM, Blogger 阿臣 said...

我個Project,有大綱架啦,去日本呀嘛 :D

 

Post a Comment

<< Home