Sunday, May 28, 2006

Weekend - 上

自從我介紹左大魔怪用護膚品之後,佢就好似迷上左這個玩意,做面膜的勤力度比起我更加是有過之而無不及。就o係星期四既時候,佢就宣告在家裡的那支磨沙膏快將用完,嚷著要買過一pack新的。那麼我們星期五晚就去了farmers買過一pack新的。哈哈,真係唔知邊個貪靚呢。

琴日又係我最喜愛的星期六,當然係要好好休息喇! 起身之後就同左大魔怪,他妹妹和auntie去左飲茶。之後本來想待在家裡,怎知到母親大人告知我他們的汽車broke down,那麼我們當然火速去救他們喇! 完成任務之後,我們又遊返Remuera(中途每人吃了三大隻巴辣香雞翼)。晚上就去了"高家餃子"- Yeah, one of my favourite。

題外話:

有人好幸福呀!公司比左個Pocket PC佢,可以去到邊到都上網Check Email,玩Msn...
點解我公司無D咁既野架?!話事話,我都未用過3G,覺得自己真係有點落後。但係如果認真d諗,我又覺得對我作用不大,hee,間唔中玩下老公仔果部咪夠囉!Anyway....今年返HK會想買個新電話,唔係因為想換新款,而係我部Sony Ericsson好似有點面臨退役既邊緣....

1 Comments:

At 6:02 PM, Blogger 阿臣 said...

咩呀,驚無晒妳無得用嘛 ~~

 

Post a Comment

<< Home