Sunday, May 21, 2006

啊~又是星期日晚

今個weekend十分充實。首先就是星期六同未來老爺奶奶飲茶,飲完茶就直接入Miranda。我們很久都沒有入Miranda了,mocha同twink又大隻左好多喇!!! 我們在那逗留了一個下午吧。

去到Miranda老公又施展佢既攝影技術喇,這次的題材是火爐:出返Auckland, 就差不多是時間和我的朋友仔們食飯了。之後我們一班人去了看"The Da Vinci Code" - <<達文西密碼>>, 其實o係睇緊既時候,都幾要用心去諗到底齣戲是說甚麼的。到看完之後,還是要由老公仔講解多次才比較明白整套戲的重點。可能自己唔係基督教的關係,所以都是當一齣普通戲去看吧!反正都不信,戲入面所說的是真是假對我來說又有甚麼影響呢?

今日呢,起床後就和老公去左St Luke's 吃kebab!! 接著便去了陪老公試車....是的....話說一個有架Audi TTo係屋企既人又想買Civic Type R.......所以今日終於比佢試左架Civic Type R.....唔好話老公仔係識車之人喇,o係test drive既時候連我都覺得架車好似欠了些速度感啊! 雖然Type R外表的而且確很型仔,但這麼型仔的車不是應該給人同樣的感覺,要熱血點的嗎?哈哈,看來這次test drive一下子就把老公心內那熊熊烈火熄滅了.....

試完車,我地在St Luke's 逛了一陣子,我倆好像都沒有太大的購物慾,所以很快便離去了。回家後就打掃了我們的房間,而家感覺很乾淨的,爽!!

啊~~漫長的一個星期又在前面呢....

1 Comments:

At 5:11 PM, Blogger 阿臣 said...

Type R...算吧啦,見面不如聞名。我心死了。

還是全心全意把迷你弄好吧~~~

 

Post a Comment

<< Home