Wednesday, April 26, 2006

我的近況

前晚我地兩大家庭去左食飯,我覺得大家都好融洽呢。跟住都唔知點解Anzac Day飛快咁就過左(可能同我地都訓到成十點幾有關),今日又要照常返工。工作上,最近有些壓力,又係d我無得控制既野,一個星期後,又會有另一個heart attack,希望順利過關喇....

玩左幾日flash,成日都對住個mon用神,今晚諗住比對眼睛同個腦休息下, 希望第二日會多d idea喇!!講開整Flash,呢幾一都同老公仔一起鑽研點樣寫Actionscript,突然間,我覺得好似同佢變左project partner咁feel。不其然令一個念頭走出來,我跟他說,如果兩個人的知識水平唔同,一定會有相處上的問題的。例如,如果我們都不是有些少programming底的話,兩個人就好難有共同進退的感覺。同樣地,有好多其他野都會令兩個人有相處上的問題,例如唔同家庭背景,唔同種族,唔同宗教信仰,唔同社交圈子.......等等。hehe,幸好我和大魔怪完全無呢d問題,大魔怪我願意做您終生project的partner... :$

之前同Wendy傾過電話,好耐無同佢傾計了,哈哈,我同佢一傾開如果唔係有野令我地停既話,可以一路一路一路一路咁講落去的.....我都真係幾掛住佢....

哈哈,最近開了我的msn space,諗住將我所有有關婚禮籌備既野放上去,除了flash同blog之外又多樣野update了...hehe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home