Monday, June 05, 2006

香港人值得反醒?

在某forum看到以下的一個post,覺得內容好值得思考一下,再引而為鑑:

網友說道:

都唔明點解香港咁多人都咁尖酸刻薄,只會發掘人地既缺點出黎彈,唔會識得咩叫做欣賞,明明都唔係咁差,但都會彈到一文不值。

唔明d人諗乜,憎人彈人自己會好開心?點解咁多怨氣?唔可以睇好既方面呢? 例如o係街度見都個幾有女人味幾靚既女性,我係會欣賞既角度去睇,會諗如果自己可以好似個女仔咁正就好喇;但有d女仔會話人發姣or以為自己好索等等既說話囉,其實係自己唔夠人靚所以先踩人,係自卑既心理,咁樣做人點會開心? 成個世界咁多人,踩得幾多個?要踩幾多個先能夠令自己覺得開心?根本唔會所有野如你所願的。

我見生活上有d例子,例如:
1)斯文少講野=自閉唔合群
2)樣靚身材正=以為自己好靚及發姣
3)樣唔靚或肥=豬扒
4)工作能幹升職快=靠關係or電上司

我係日常生活都發現其實個D成日係唔係都彈既人甘多怨氣...本身都應該唔會有幾好條件.... 如果唔係洗乜踩低人地抬高自己?


到底係真係大部分香港人既通病嗎?可能正如報紙講,香港人一日有成五萬個情緒變化,我諗短暫性的心理失調總是會有的吧! 哈,我想我還是要眼介廣闊一點,不要看東西只看一面。自問這個通病我諗我都有過,真的要學多點讚美,懂得欣賞,才不至於出洋相啊!! 最緊要裝備自己才是呢!! 此刻的我還不算有甚麼條件,hehe,有時發夢都會希望自己更好條件的 :$ .....那就要努力囉!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home