Saturday, June 03, 2006

Long weekend的第一日

昨晚的我睡得不太好,整晚也輾轉反側,我想大魔怪也給我弄得睡得不太凜呢。我想整夜難以入眠和我公司的工作或多或少都有關連。後來還是要靠ipod的幫助才可以入睡。我是一個奇人,聽音樂是會幫助我進入夢鄉的,所以我臨睡前一定會播音樂。在未有mp3和ipod之前的日子,我也是會開著HI-FI,較sleep mode才走上床的。

說開公司的事,其實都幾激氣。話說我老細話要甚麼將planning team所有野一體化,所以就叫我要加多個Energisers capacity既report,list 底有幾多capacityo係因為shortages既關係而唔可以achieve到。而個format就話要好似accessories個department咁既。其實兩個department既運作完全唔同,Energiser 既運作比accessories complicated 幾陪,o係唔知係佢唔知定係覺得唔理三七二十一,有無用都要整左先既關係下,我唯有又做喇! 話說我以前既老細(舊planning manager)就係而家Energisers既production manager,我就show比佢睇呢個新report喇!

哈哈,跟住以下就係我地既對話:

佢話"係咪某某planner的idea?"。
我話:"係呀!"
佢話:"佢係最令到production發生chaos的一個。果個idea未必係最好既idea"
我話:"唔會卦"
佢話:"那邊的team leader差不多想knock佢個頭落黎。佢做既野跟本係好間單,and yet 佢got it wrong..."
當時我心諗"係喇,你地同我老細講喇!" 哈~~~~不過我之後同以前老細講話:"無架喇,而家話要standardise process,咁我係唔係都要整架喇!" 我想我學懂了,老細話乜咪整乜囉,鬼叫我係打工,d野咁上心為乜?

好似講得太遠了,講返今日喇!因為我和大魔怪約左Dreamlife睇wedding album的final design,好早就起身了。我們對他們的design都很滿意,那些相經過修飾之後更加出色呢!那些相已經在我們的wedding website update了,還在網上加多了更多的相。之後就和大魔怪去飲茶,買煮牛腩的材料。下午都是留了在家喇,還成功地煮到一煲很好味的蘿蔔牛腩。

食完飯的我就和大魔怪去了發燒友看看有沒有好的影片租來看,途中在電台裡聽到原來不同的睡姿對人的健康有著莫大的影響。我和大魔怪都是側著右邊身子睡覺的人,當電台主持人說到側著右邊身子睡是會令心臟負荷少些的時候,大魔怪就笑微微的對著我說:"我們都是側著右邊身子睡的呀!!"。突然間我想起在Channel A裡,夏心桔對孫懷真說過很喜歡孟承熙從後面抱著她,弓著身子,好像一隻匙羹一樣。大魔怪也是好像這樣抱著我睡的,好像匙羹一樣,這樣我覺得最幸福,最溫馨。

原來作匙羹型睡覺是很健康的呢。

還有兩日假期,真的要好好珍惜這個long weekend, 因為下一個long weekend應該會是四個月後的事。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home