Friday, September 22, 2006

Navman Staff now @ Tru Test

最近有兩個Navman的大粒佬投靠了我們公司,一個是那邊的Marine Category Manager Shane,另一個是Engineer Group Manager O'Brian,說是以前看管75個分別是在NZ及在US的Engineer的。

Shane呢,就將會管理electronics category,當我老細介紹佢比我地識既時候,我就同佢講話佢應該遲些會收到好多我既email。哈, O'Brian好像很面善呢,我想我當年在engineering school site visit果時見過佢。

紐西蘭真係好細,要好小心自己待人處事的方式,因為唔知幾時會有人提起你。就好似我同事去上CPIM course, 講開自己是Tru Test的,便有人問起我。原來是上幾個term都同我同class的同學。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home