Wednesday, February 07, 2007

呢排好忙呀!!

我同老公最近都好忙,雖然放了好多日假,但都忙到無晒時間update blog。

除左忙著執我地honeymoon/結婚相之外呢,我地仲spend左好多時間找尋家具及家電。

上個weekend就去左Noel Leeming買kitchen appliances,買左stove,rangehood,fridge,dishwasher,oven,我從來無諗過我地會買個咁貴的雪櫃呢! 今個weekend呢,就去左Freedom到買傢俬,總之就係大出血呀!!!睇黎我地呢幾個月都係要捱麵包了~~~

除左買野,我地都做左其他野既,星期六就同左d 朋友仔去shakespare's park BBQ, 一日就咁就過左lu~~~

星期日就同爹地媽咪飲茶,而家真係好少見佢地呢,miss miss them so much,仲有呢就係媽咪給我們買床單被舖,hehe, one less thing to worry about !

我而家有去繼續忙執相喇~~

BTW, 網址係:

http://www.fotop.net/106gti

入面有結婚相喇,honeymoon相喇,new years eve 相喇,仲有Macau trip相,遲些還會有更多的!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home