Monday, August 06, 2007

@_@

話說今日我是要給Nestle回覆的, 但由於好忙和對看完那份job description興趣不太大, 所以本想放工用email回覆便算了.

怎料到, OMG....佢打去我公司我~~ 佢問我會唔會去second interview.......但我坐老細隔離架嘛....@_@...我都無留過我公司DDI比佢, 無理由打去公司比我的嘛..... 搞到我講電話講到好鬼殊....
經過兩日來的思量, 還是不要太急進吧 !好像老公所說, 看看公司的review怎樣吧, 反正這幾個月我在公司還是會學到更多的....

我回到家還是給Nestle的HR寫了email, 說聲謝謝.......希望佢地唔會覺得我好似玩同徙佢地時間喇~~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home