Friday, April 23, 2010

生產過程

返左屋企幾日, 終於可以寫下生阿仔既過程喇!

話說我上星期三(14/4)去做產檢, 照完scan個醫生話我血糖仲有d高, 要即刻催生! 本來星期四(15/4)晚就要入院, 但係因為有個Emergency 既人要我個slot, 就改左星期五朝早(16/4). 

7am入院,check左有一度, 放藥開子宮頸,其間不停行來行去, 上落樓梯, 希望可以幫仔仔落多d,呢段時間既痛楚係非常之少, 心想都沒有問題 等到下午話開夠三度, 穿左羊水(其實未....), 六點入產房. 入到去講解完一輪, 就落藥開始催生喇!

落左藥幾小時, 我仲係未感覺到所謂的陣痛,佢地加重d藥都係無分別,Midwife開始覺得奇怪, 原來未完全穿羊水, 接著Midwife人工穿水, 真係好多胎水呀!!! 跟住就入戲玉了, 陣痛二十級數!!!人地話催生會比自然痛, 我仲要落重藥, 突然間痛到傻左!!!好恐怖呀!!跟住有醫生入黎話叫我打Epidural, 唔係有排我痛~~~所以最後我係有打止痛的~~~

打完止痛大約20分鐘左右喇, 真係唔痛喇~~好神奇既藥呀~~~跟住就係等子宮口開夠度數生仔喇!!等到大約兩點三喇, 開到十度喇, 可以push喇!我push 左好耐呀~~初初因為無左知覺, 都唔知幾時push幾時唔push,點用力都唔知,真係覺得自己會生唔到架喇,又用到一個好似廁所既Birthing Stall, 好似有d幫助,到左後來有返所謂急既感覺,開始知道點push,仔仔就出左世喇!!!出世時間已經係17/4既 早上喇.

紐西蘭好注重bb出世要同媽咪有skin to skin contact, 所以臍帶都未剪仔仔就被抱到我胸口. 真係好難忘既一刻呀~~係我身體入面九個多月既仔仔終於係面前, 佢好暖好可愛呀~~仔仔仲第一時間係媽咪到便便同尿尿添呀!!跟住唔少得爸爸既重任, 剪臍帶呀!!仔仔跟住就要做一連串既檢查, 再返黎我身邊就要比佢食我d初乳喇!

好感激老公一直都係產房陪著我, 對老公來說, 真的是很intensive 的一日. 當然仲有媽咪同奶奶喇~我知道媽咪睇到我辛苦好心痛呀~~我無野喇, 要你擔心~~我而家都成為左人地媽咪喇!!體會到你生小朋友有幾辛苦!

仲有係爸爸同老爺都係產房出面等左成晚呀!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home