Saturday, October 01, 2005

開心的星期六

今日我地又去左新城飲茶了,睇黎我地已經變左新城既熟客了。

飲完茶之後,大魔怪就話教琳琳搾車車,所以就去左cornwall park。其實我唔係唔識搾車架,不過咁多年黎都淨係識搾自動波,唔識搾手波,所以好想學自動波。

我好蠢呀~~搾到好似打晒架咁,不過我一定會學識的!!

跟住呢,我地就入左miranda睇mocha同twink(兩隻好可愛的豬仔呀!!)。哈哈,佢地真係好可愛的呢!!

跟住我地就返左auckland食飯了。今晚我地去左高家餃子食野,六點幾就食完了呢!!! 大魔怪,今日我好開心呀!!您呢?

1 Comments:

At 9:21 PM, Blogger 阿臣 said...

我當然都好開心啦 ~~~ 足足癡住琳琳成日:D 真係好希望可以成日都可以同妳係埋一齊呢~~~~

 

Post a Comment

<< Home