Sunday, November 06, 2005

好耐都無寫過咁多字了

一個星期,真的過得很快呢! 當中都發生左唔少事的。

講講星期四,我件婚紗終於寄到來紐西蘭了。其實這是我其中一件婚紗,點解會有多過一件呢?其實我地一路都想o係紐西蘭影婚紗相,因為這裡的風景實在很美,只可惜這裡並沒有香港那些連婚紗禮服租借也包在內的婚紗攝影公司,所以這件婚紗是打算用來在紐西蘭拍婚紗照用的,而到時返到香港就會著另一件婚紗來註冊。Hehe, 幸好老公仔沒有怪琳琳大洗$$要兩套婚紗....hehe, 被寵壞了....謝謝您呀老公! 收到件婚紗,我就急不及待要穿上身了,看來大魔怪對件婚紗很滿意呢!

今個weekend,靜中依然帶有些少熱鬧。星期五晚,去了大老細Joann屋企BBQ, 她的家真的可以講話係屬於luxury級數。大大的entrance,一條十分之有style的鐵樓梯,有180度海景包sky tower的balcony!! 那晚跟公司的同事過了一個都算娛樂性的Friday nite。而當晚因為要應酬的關係,就沒有時間陪大魔怪了。大魔怪就在我準備吃東西時,給我一個"噤噤噤"- with a pic,話我知佢去左North Harbour Stadium. 原來佢去了看"NZ KNIGHT vs NEWCASTLE JETS" 既Soccer game ah !當我個gathering 完左,我當然急急回去找大魔怪喇!!因為時間已經不早了,所以好快我地就沖涼訓覺了!

星期六起床不久就跟大魔怪和auntie去"新城"飲茶,哈哈,Auntie不停講一些她在中大那時的所聽所聞呢!我覺得那個年代的大學生跟現在的大學生真的有很大分別!之後我地就去左Parnell一間賣Invitation card 既店舖,想看看能不能找一些合心水的請貼用料。雖然沒有找到甚麼特別有用的東西,但還是覺得那店舖入面的東西很有style的!跟住下一站我地就去左Greenlane某一條街看一間advertised左o係property post上既屋,因為大魔怪會想去看看如果用那一種屋的design到底適唔適合我地自己間dream house想要的design。哈哈,星期六都仲未完架,之後大魔怪帶左我去north shore睇人地玩模型車,大魔怪以前都有玩的!!哈哈,他真的是一個有很多很多玩意的男孩子啊。

跟住我地終於返屋企睇star wars 3 !! 跟住就去左間未去過既日本拉麵店吃Dinner,我都係覺得Ichiban好食d呀. 雖然guyfolks day, 但我地無玩fireworks ,因為想靜靜的留o係屋企,就係咁星期六就完結左了!!

今日呢?星期日,當然咩都唔做,休息下喇~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home