Wednesday, February 22, 2006

二月二十二日的日記

今日大魔怪去了覆診,知道醫生話佢已經完全康復了,真的很高興呢!! 其實也覺得他康復得很好很快了,但聽到醫生診斷過,肯定的知道他沒事了,真的安心很多的。

而我呢,今日如常返工,遲到左十分鐘。以前初初做野很害怕遲到的,現在的我嘛,通常都早返到公司的,偶然的遲到,我相信並不會影響我在老細眼中的形象 :P 或者我知道自己的工作能力已經被認同,所以還不大擔心喇,反正我有咩未完成都一定會overtime補返晒的。

今晚就同大魔怪二人世界出街食飯!好似大魔怪咁話,我地好耐無兩個人出去食晚飯了,所以我一放工就去左大魔怪度,一齊去左食好好味既泰國野!!

哎呀,今晚要記住做mask先,大魔怪好似仲勤力過我呀!!!佢日日都有做,務求令自己以最佳姿態去影婚紗相!我都要努力先得喇!!

BTW, 加返張我地近照先,睇唔睇到大魔怪隻耳環呀!!??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home