Friday, February 17, 2006

CPIM

大前日係情人節,當日除了如常返工之外,放工之後還要去上堂。這是CPIM cert 入面既第三張paper - Master of Planning Resources。Halfway through my qaulification.....

這次的tutor,比起之前那張paper的tutor,真的是好很多。他並不是那種只會跟著課本讀的老師,而是那種可以將教科書入面既野代入現實中,我喜歡這樣的教學方式,覺得這樣才會真正學得到課程的精髓。他每一句說話都好像很有力的,非常persuasive。第二日同老細傾開,先知原來tutor係一個supply chain 既guru,本身係一個consultant,而我地公司都有請他來比advice我地。

唔知我會唔會有一日可以講野咁有力呢?真的很想可以學得到,那麼便可齋講唔使做....哈哈,哎,人地都唔知有多我幾多經驗,擁有多幾多qualification先可以有今日....連第一個出黎社會後proper既qualification 都未有,都係唔好發夢了......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home