Saturday, April 24, 2010

仔仔的頭一個星期

那麼快便一個星期了, 上星期呢個時間仔仔先剛剛出世.

好喇, 講下呢個星期既湊仔經喇!

生完仔仔既第一日, 真係好累呀, 成二十多個小時無訓過, 仲要剛剛生完仔 . 還好的是仔仔也很眼訓, 我想生產過程對佢黎講都好辛苦呀! 而仔仔呢一日只係要好少既初乳 (1-2ml) , 所以可以休息下. 不過真係有d唔習慣. 我亦都叫大家快快回家休息!

第一晚由於仔仔還累, 所以不算太辛苦. 亦都開始要學幫仔仔換片片. 要每次餵奶前check下, 每三個鍾就要餵一次奶, 開始左我每幾個鍾就起身一次既生涯. 做媽媽好偉大呀!!

第二日, 仔仔有得沖涼喇, 好舒服呀!到左第二晚, 間直無得訓, BB 成晚喊扭計要食奶呀!!醫院話BB 係會在第二晚特別要食好多野的, 因為BB發現自己再唔係媽咪個肚入面, 唔再舒服, 要自己去食野, 無安全感, 所以唔settle... 我勁唔開心呀, 好無助, 加上晚更個Midwife態度勁差, 覺得我樣樣都唔識...加上傷口痛, ><好辛苦的一晚....

第三日一早我就問可唔可以返屋企...BB check 完晒耳仔, 驗完血, 打埋BCG針就all clear to go home la !!! 原來所有BB都有本Well Child book, 一路record BB 既health ga. 第三晚, 老公仔就開始左同我一齊過呢種每兩三個小時就起一次身既生活, 從此我地就不停餵奶, 換片,哄仔仔訓...仔仔仲鍾意換完片片先再去便便, 哈哈, 所以有時一小時要換兩三次片. 

之後既幾日都係差不多喇,離唔開餵奶, 換片,哄仔仔訓.幸好媽媽每日過來幫仔仔沖涼, 煮野我地食, 同埋奶奶煮lunch 比我, 唔係真係唔知點好. 不過最唔鐘意坐月唔可以用Shower, 要用薑水沖涼!!

Anyway, 呢個星期過得好快好快, 不過又好開心日日望到仔仔.我地亦都開始上手, 適應了有左仔仔既生活模式. 好滿足 ^^

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home