Wednesday, March 01, 2006

久遺了的日記

好耐都無打日記了,上個星期好似真係好忙咁,哈哈,日日忙護膚喇,敷面膜喇...wahahaha,為影相作好準備。

到左星期五,見到天朗氣清,一心諗住星期六天氣也會不錯吧!但結果是,當我和大魔怪起床時,看不到陽光從窗簾的罅隙透入我們的房間,已心感不妙,再等多兩個小時,還是烏雲密佈,最後我地都係狠心咁決定當日擱置我們的婚紗相appointment,希望改到一個比較天睛的日子才再影。說起來是有點心有不甘,但當然要配合好天氣才影才是最好喇!!哈哈,我現在反而有多點時間實踐我的減肥計劃呢!

由於沒有影婚紗相的關係,我們就去了miranda,和大魔怪家人燒野食。hehe,mocho同twink又大隻左了!!但係依然笨下笨下的,好可愛啊!!而且他們更加學識了喝beer !! 見到佢地訓覺果時,會諗起我同大魔怪訓覺果時,都係會要掂住的 :$ ~~~

星期日起身,就同左我屋企人去飲茶,好似好耐無同佢地飲過茶了呢!! and then 我地行左botany一陣就決定去租碟睇。夜晚,我地又係bbq,哎呀,唔知係咪bbq季節就過呢!!(我地兩個都因為咁,變得熱氣了...痘痘來了...)

我星期日都係過左大魔怪那裡呀!!hehe,因為有人生日了!!我當然要重要時刻伴在佢身邊喇~~~大魔怪,又大一年喇,祝您一年比一年成功,一年比一年靚仔....還有一年比一年愛我 :$ ~~最緊要係小心身體喇,我真的會很擔心您的!!您知嗎?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home